Annons

Annons

Annons

Annons

Skaraberg

Jula kan vinna pris för Årets Varumärkesresa 2022

Jula är en av slutfinalisterna till Marknadsföreningen Stockholms utmärkelse Årets Varumärkesresa 2022.

Bild: Josefine Hektor

Annons

– Vi är givetvis väldigt glada över den här nomineringen. Med vårt kommunikationskoncept ”Inget kan stoppa dig nu” vill vi skapa möjligheter för kunderna att våga prova och uppleva glädjen i att fixa saker själva. Dessutom innebär det naturligtvis en stolthet för alla oss som jobbar på Jula, säger Jonas Järrenfors, Marketing Director på Jula i ett pressmeddelande.

Annons

Han menar att bra marknadsföring är kommunikation som bidrar till eller överträffar målsättningen samtidigt som den skapar långsiktiga och positiva känslor hos målgrupperna.

Annons

– Vår affärsidé tar utgångspunkt i människor som gillar, eller inte är rädda för, att själva starta projekt kring hemmet, trädgården och fritiden. Jag hoppas att vi i enlighet med vår vision fortsätter att få fler människor att vilja fixa saker själva, avslutar Jonas.

Vinnaren utses den 12 maj.

Annons

Annons

Till toppen av sidan